Vakbekwaamheid: Klantvriendelijkheid - Bilzen
Omschrijving
Bij het dagelijkse werk van een chauffeur komt veel kijken, zoals een goede omgang met klanten en collega’s. Zorgvuldig omgaan met materiaal en lading maken het verschil tussen een professionele chauffeur en een chauffeur die nauwelijks betrokken is bij zijn werk. Omdat de marges maar klein zijn in de transportsector, kan het kleinste foutje de grootste gevolgen hebben. Of het nu schade rijden is door roekeloos gedrag, het laat komen bij een klant of het niet juist interpreteren van opdrachten, al deze voorvallen kunnen grote gevolgen hebben.
Programma
➢ Inzichten verwerven in het belang van de kwaliteit van:
• De dienstverlening door de bestuurder
• De uitvoering van taken van de bestuurder
• De benadering van klanten en collega’s
• De zorg over materiaal en lading
• De gevolgen van foutief en nalatig handelen
➢ Aanscherpen van klantgerichte competenties
➢ Concrete tips rond hoe positief bij te dragen aan het imago van het bedrijf
Doelpubliek
Iedere professionele bestuurder die naast het vereiste rijbewijs C of D ook in het bezit is van de vakbekwaamheid en dus 35u bijscholing dient te volgen om de geldigheid van het rijbewijs met 5 jaar te verlengen.
• 1-daagse training van 7 uur
• Telt mee voor 7 punten in het kader van de nascholing voor vrachtwagenchauffeurs.
Partners / Subsidiemogelijkheden
Praktische informatie
22/04/2023 | ||||
08:30 - 16:30 | ||||
Veiligheid | ||||
|
||||
8 Vrije plaatsen | ||||
Winteropleiding |